6 תשובות
זה מקסים לקרוא לו ככה, אם אני רואה את זה על הבוקר בתור הודעה כשאני מתעורר אני יודע שכל היום ילך טוב, זה ממש מחמם את הלב
שואל השאלה:
אוקיי תודה עזרתם לי מאוד (:
ממש לא מוזר!3>
זה קריפי
שואל השאלה:
^לא יודעת... זה מוזר לי לקרוא לו ככה
את יכולה לרשום 'אהובי' במקום
זה לא מוזר