3 תשובות
שואל השאלה:
^^ אני לא יכולה לא ללכת לבית ספר אני כיתה יב יש לי בגרויות
אל תלכי פשוט לבית ספר רק על זה כמו שאני עושה למפקדים שלי
שיתעצבן עד מחר לכי למפקד ביהס
אפילו למחנכת תלכי או למנהלת
או שאפילו שההורים שלך יתעצבנו עליו לא תהיה לו ברירה
אני כשהייתי שוחרת הוצאתי פטורים על ימין ועל שמאל בלי אישורי רופא
אני גם הייתי באה בלי מדים והייתי מחרטטת תירוץ