7 תשובות
זה לא הרבה אבל עדיף לאכול ירקות זה יותר בריא
זה קצת ממש, צריך להזין את הגוף כל יום, תלכי עכשיו לאכול משהו טוב שיזין את הגוף שלך
אם אכלת את זה *בכל* היום זה בסדר ואפילו לא מספיק אבל אם בתור ארוחה אחת זה לדעתי קצת מוגזם כי פיתות זה גם לא כזה בריא(כמובן שאני לא נכנסת לך לצלחת או משהו אני רק עונה)
זה קצת , זה לא מספיק ליום
שואל השאלה:
אכלתי את זה כאילו בכל היום
קצת
עדיף הרבה ירקות וחלבונים