8 תשובות
תגידי לו סליחה ואם את רוצה את הקשר הזה אבל הקטע שהוא אובססיבי אליך מפריע לך תגידי לו על זה. אם לא תגידי לא יזוזו דברים.. תגידי שאת רוצה שתקחו את זה לאט ואובססיה זה דבר שלפעמים לא הכי טוב
תבקשי ממשתמש שאת מכירה פה לשלוח לאותו אחד סליחה בשמך
אנונימית
אז תגידי לו, שאת מצטערת על איך שהתנהגת.. ההתנהגות מהצד שלו לא הייתה לך הכי מתאימה ולכן ניתקת איתו קשר.
אני לא יודע איך התנהגת אליו אבל הוא בן אדם שאת לא רוצה קשר איתו והוא לא נכון לך אז אל תחשבי על זה את לא חייבת לבקש סליחה העיקר שתעשי את מה שנכון לך
חח מזה נכנסת לדיכאון?
אחותי איך את מתכוונת להתמודד עם החיים?
מה הכוונה בזה שהתנהגת מגעיל? מה בדיוק עשית?

לשאלה, לדעתי מדיעה לו התנצלות, אם אין בך רצון להמשך הקשר תמיד אפשר פשוט לומר. וזה לא ימנע התנצלות.
שואל השאלה:
^^מה? מזתומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט סיננתי ושהוא שלח הודעות וכתב לי למה את מתנהגת או אני צריך אותך הייתי עונה קר וכזה לא יכולה לדבר אני אצל חברה או תראי בא לי לקנות יפה? הייתי כותבת נחמד וכאלה והרגשתי עם עצמי מגעיל שככה התנהגתי למישהו אחרי שהוא היה כלכך טוב אלי
הבעיה שאם אני אשלח לו סליחה הוא יפתח תלות עוד הפעם ובאמת שזה היה קשה וחונק ואני יודעת שפשוט לא יהיה לי נעים להגיד לו שאני לא מעוניינת להמשיך לדבר איתו כי זה יפגע בו יותר כי אני אכנס לו לחיים שוב ואז פשוט אצא
אנונימית