7 תשובות
המועמדת

בית ספר לטוב ולרע זה אחלה של דבר אבל אותי זה קצת שיעמם בספר השלישי והרביעי ואת החמישי לא טרחתי לקרוא
המועמדת
אני קראתי הבית ספר לטוב ולרע
ספר מהמם
המועמדת, ספר מדהים
המועמדת.