היי אשמח לייעוץ קטן מה אני יכולה לעשות ב45 דקות הפנויות שלי בין השיעורים
ללכת לאכול (עוד לא אכלתי) או שללכת להתקלח? מה אתם אומרים? נ.ב אני מרגישה ממש חרא, בכיתי כבר כל הבוקר ופגעתי בעצמי אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי בשביל לא לחשוב על זה ולעשות יותר גרוע