10 תשובות
זה רע, בגלל שזה לשנוא אדם בגלל מאפיינים שלא בשליטתו ולא משפיעים כלל על היותו אדם טוב או פחות טוב.
כי זו שנאת חינם
זה רע בגלל שיש כאן מנטליות שאם מישהו בעל תכונות שונות ממך אין לו אותו זכויות כמוך. עקרונית זו בעיה מעבר לעובדה שגזע בבני אדם לא קיים ביולוגית וההבדלים בין בני אדם הם מאוד זניחים מבחינה גנטית, גם אם מבחינת מראה הם יכולים להיראות גדולים.
בואו נדבר על גזענות, גזענות זו הפחד משונות, שזה בכלל הפחד מלמות, אז בואו נדבר על גזענות.
שפיטה של קבוצה על פי חלק ושנאת קבוצה ללא סיבה מוצדקת.
באמת? אין בעיה?
אז אני שואלת מה הבעיה בהומופוביה? באלימות כלפי נשים (גם גברים וילדים)?
אין בעיה:)
^גזענות זה לא אלימות ובטח שלא כלפי נשים
ושואלת השאלה נכון גזענות זה בריא ויש בכולנו
אנונימית
אין באמת מוסר מוחלט שאומר לנו מה רע ומה טוב, אז מה שהוא רע או טוב זה פשוט דעה. אז גזענות זה נחשב רע כי פשוט ככה חלק גדול מהחברה החליט, יש כאלה שלפי ראיית העולם שלהם זה טוב אז לדעתם זה טוב. לדעתי זה רע כי לפי ראיית העולם שלי, כל צורה של שנאת חינם היא מטומטמת אכזרית ולא מוצדקת, כי בכל מקרה כולנו פשוט כמה יצורים קטנים שמתרוצצים על כוכב לכת קטן בלי שום משמעות או מטרה, אז למה שלא נהיה טובים אחד לשני? זה לא קשה ואני לא רואה סיבה סתם להיות חרא אחד לשני כשכולנו פשוט אותם יצורים קטנים, אם נפיץ אהבת חינם ונעזור אחד לשני אולי נוכל לתת משמעות לחיים של אחרים או לפחות להפוך אותם לקצת יותר טובים
אנונימית
נכון, אבל גזענות יכולה להוביל לאלימות כמו ששוביניזם יכול להוביל לאלימות כלפי נשים
גזענות לאתיופים זה בדכ נובע מצבע העור השונה
תכלס מבחינה עקרונית? אין בזה בעיה, כמובן כל עוד אותם הגזענים לא פוגעים בבן אדם האחר.
רק חבל בשבילם שבגלל זה הם מפסידים אנשים טובים
אנונימית