5 תשובות
העיקר הכוונה שלך.
אני מבינה שזה מבאס, אבל לפחות ניסית
אמ. מיאו?
כל הכבוד שניסית ללכת לשם!!! אין הרבה כמוך!
לא נורא❤פעם הבאה(:
כל הכבוד שניסית ורצית
תמיד את יכולה לנסות שוב❤
הכוונה זה מה שמשנה באמת