10 תשובות
זה לא הוגן
מאיזה סיבה בדיוק
זה ממש לא הוגן
זה ממש לא הוגן
מהסיבה שזאת אפליה, תאמיני לי שאם זה היה הפוך גם את היית כותבת שזה לא הוגן
אה לא התכוונתי לזה
התכוונתי מאיזה סיבה בנים משלמים יותר
התכוונתי מאיזה סיבה בנים משלמים יותר
עושים את זה במועדונים לפעמים, לא הוגן. לא הייתי הולך. חרא על הפרצוף שלו.
אנונימי
ממש לא הוגן ואם הייתי גבר לא הייתי הולכת בכלל
ברור שלא, זה נקרא אפליה, וגם מי מבקש כסף מאורחי יום הולדת?! ועוד סכומים כאלה?
לא
ממש לא הוגן
אם זה היה הפוך כולן היו מתלוננות על זה
אם זה היה הפוך כולן היו מתלוננות על זה
זה כבר לא חוקי בכלל
יש חוק שאסור להפלות בין נשים לגברים בכניסה למועדונים
יש חוק שאסור להפלות בין נשים לגברים בכניסה למועדונים
באותו הנושא: