3 תשובות
אולי זה היפוטרמיה או משהו תנסי להתחמם באיזה שהיא דרך
שואל השאלה:
נכון, זה הפוך מחום הייתי צריכה לכתוב טמפרטורה, אבל בכל מקרה זה לא טמפרטורה תקינה לפי מה שאני יודעת
נכון, זה הפוך מחום הייתי צריכה לכתוב טמפרטורה, אבל בכל מקרה זה לא טמפרטורה תקינה לפי מה שאני יודעת
כנראה צינון חורף או משהו..
באותו הנושא: