התחברות
הרשמה
הבנתי שאני נורא גרוע בלהכיר אנשים חדשים, כשאני פוגש מישהו חדש אז אני שואל אותו איך קוראים לו וכל זה ואז אני כבר לא יודע
איך להמשיך את השיחה ומה עוד לשאול אותו
יש לכם טיפים?
9 במרץ 2021, 22:11
4 תשובות
תאמר לו משהו מטומטם זה תמיד עובד
אנונימי
שואל השאלה:
כמו מה?
אנונימי
אפשר לשאול , על התחביבים , על החיים , וכל כל מיני דברים כאלה ואחרים:)
Q
QUEEN- S
תשאל על סדרות או מוזיקה זה שני הנושאים שתמיד עובדים
ה
היט לארי