4 תשובות
לא זה קצת מידי.
וגם לא בריא. מומלץ לשלב יותר פירות וירקות או מאכלים מזינים יותר.
וגם לא בריא. מומלץ לשלב יותר פירות וירקות או מאכלים מזינים יותר.
שואל השאלה:
כן אני לא רעבה בזמן האחרון כי התחלתי דיאטה
כן אני לא רעבה בזמן האחרון כי התחלתי דיאטה
אהה כל הכבוד ובכל זאת ממליצה לשלב ירקות ופירות כמו שאמרתי ותמשיכי כך
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
באותו הנושא: