4 תשובות
לא זה קצת מידי.
וגם לא בריא. מומלץ לשלב יותר פירות וירקות או מאכלים מזינים יותר.
שואל השאלה:
כן אני לא רעבה בזמן האחרון כי התחלתי דיאטה
אהה כל הכבוד ובכל זאת ממליצה לשלב ירקות ופירות כמו שאמרתי ותמשיכי כך
שואל השאלה:
תודה רבה