11 תשובות
תודה על העצהה אני אשתמש
שואל השאלה:
אם את עושה אצל קוסמטיקאית תגידי לה שתשים לך גם אבקת אקריל לפני שהיא שמה צבע זה מחזק את הציפורן
אני מאריכה כבר חצי שנה לא זז לי לא נשבר כלום. רק מקצרת קצת שאני מגיעה אליה
זה לא יהרוס אחר כך האבקת אקריל?
שואל השאלה:
לא היא שמה את זה אחרי הבייס ואז מכניסים למכונה ולא רואים את זה בכלל
זה פשוט מחזק את הציפורן והיא לא זזה לך בכלל
וואיי נדירר
קוליות ממש!
אהבתי
זו בנייה או טבעי?
שואל השאלה:
טבעי
איכס
אנונימי
שואל השאלה:
זו הצורה הכי טובה לשמור על הציפורניים כדי שלא ישברו
ואני אוהבת אותה :)
אמאלה הציפורניים שלך נדירות
אממ אני ממש אוהבת את הצבע אבל לא את הצורה