26 תשובות
כן, הרבה פעמים
כן
שואל השאלה:
למה מה קרה לכם? אם תרצו לשתף
סתם מסתקרנת
אנונימית
לפני כמה ימים הלכתי ברחוב לתומי ראיתי את
גנרל אייזנהאואר והוא צעק לי איפה את ישנה כשקר ימלעונה
כן כל הזמן כל שעה כל דקה וכל שניה
בעיר שלי כל הזמן צופרים לבנות בעיקר בקיץ כי שורטים וזה
לא מבינה תאנשים האלה כאילו צפרת לי זהו אני עכשיו שבויה בקסם האהבה שלך
כן, כי אני לובשת רק בגדים שחורים וארוכים.
גם בעיר שלי בעיקר נהגיי משאית וערבים^^
כנל כנל אני גרה בנצרת סביב מלא ערים ערביות וזה בעיקר מהם ומנהגי משאית^
היו לי מלא הטרדות ברחוב,
אחת שאני לא אשכח זה לא כלכך ממזמן
סיימתי משמרת בחנות בקניון ויצאתי לתחנת אוטובוס וחיכיתי לאוטובוס וישבתי על הספסל. ממש מולי על הכביש חנה אוטו ולא התייחסתי כי חשבתי שהוא מחכה למישהו, אני רואה שהבן אדם שיושב באוטו מסתכל עלי ואומר לי משהו ואני לא מצליחה לשמוע אז תוך כדי שאני יושבת אני צועקת לו בחזרה שאני לא שומעת ושירים את הקול, אחרי איזה פעם חמישית שהוא ממשיך לדבר איתי דרך החלון של האוטו בלי שאני אשמע חשבתי שיש לו איזה בעיה אז קמתי עשיתי צעד אחד ושאל מה הוא צריך והוא כל הזמן הזה שאל אותי אם אני צריכה טרמפ ועניתי לו מה הבעיה שלך לפתוח תדלת ולשאול את זה בקול רם בצורה נורמלית, בנוסף לזה שאמרתי לא תודה. הוא אמר שהוא "לא יכול לצעוק" וראיתי שהבן אדם פשוט מנסה להתחיל איתי. חזרתי לשבת והוא ממשיך להיות שם באוטו וממשיך לדבר איתי בלחש אם אני עדיין צריכה טרמפ. אני ממשיכה להסביר לו שלא ושיסע כי אני באמת לא צריכה. הבן אדם המשיך לעמוד עם האוטו כי הוא חשב שאני כנראה אשנה את דעתי? רתחתי מעצבים ואחרי איזה 10 דקות של השיחה החסרת פואנטה ראיתי שהוא מתקדם לאט לאט עם האוטו. אחרי איזה 3 דקות קלטתי שהוא לא באמת נסע והייתי בשוק והתחלתי להילחץ כי הבנתי שמשהו פה דפוק. המשכתי לחכות לאוטובוס ואז אחרי איזה 5 דקות הוא עשה רוורס ושאל אותי שוב פעם אני צריכה טרמפ. זה לא ההטרדה הכי נוראית שעברתי אבל זה מוכיח לי כמה שהמילים שלו כנשים חסרות משמעות לגברים. הם לא מבינים שלא זה לא.
היום לבשתי את מה שיש לי בפרופיל ומישהו פשוט הסתובב אליי ואמר איזה חזה יש לך ועוד משהו שכבר לא שמעתי
כן זה קורה
כן זה לא נעים אבל פשוט מתעלמת
פעם אחת מישהו הסתכל אליי ובא להתקרב אליי אבל איזה מישהו פיצץ אותו במכות וקילל אותו וזה....
ואז מה הוא עשה? ניסה להתחיל איתך או פשוט הרביץ לו והלך?
אני הלכתי פעם ברחוב, וכמה אנשים איימו לרצוח אותי. ואז ראיתי אותם שוב מלא פעמים. זה נחשב? (אגב, מעולם לא סיפרתי על זה לאף אחד.)
כן הוא הרביץ לו ואז הוא פשוט עמד שם ולא עשה כלום ואני המשכתי בדרכי
אני חושבת שזה קורה כמעט כל יום בין אם זה הערות על מה שאני לובש או שריקות וצפירות או שגברים בני 30+ שחושבים שזה בסדר לקרוא לה ב9 בערב לשבת איתם, לקח לי זמן להבין שזה לא בסדר. וזה כזה דפוק שכל בת בישראל כמעט עברה הטרדה גם אם זה סתם צפירה או אמירה של איזה כוסית הייתי עושה אותך
לא כי אני מכוערת :)
אנונימית
^ אין שום קשר בין הטרדות ליופי. ואני בטוחהה במליון אחוז שאת מהממת, אל תורידי מעצמך לעולם כי כל אחת יפה בדרכה 3>
לא תמיד אבל פעמים רבות כן.
ארנבת סמויה
חחח אז מה הטרדה בזה הוא סתם פסיכופת
לא כל יום כל דקה, אבל כן
זה קורה המון
כן
כן