אחרי ששמעתי את השיר הזה השתנתי בבקשה אל תתעלמו תיכנסו אני לא מבינה מה קורה לי - קישור מצורף
אני לא מרגישה כמו ילדה יותר שאני שומעת אותו קורה לי משהו גל של עצב בא מעליי ואני מזדהה עם כל מילה בשיר כיאילו הרקדנית שם זאת אני אני מרגישה כל כך עמוקה ושהראתי אותו לחברה שלי היא אמרה מה זה ולא חשבה על זה עוד דקה יש לי דחף לשמוע אותו כל יומיים מה קורה לי???