13 תשובות
house of cards
ואולי זה ישמע קצת מוזר אבל גם baepsae כי כיף לרקוד אותו
boy with luv
אני ממש אוהבת את fire וגם כמה מהחדשים יותר
love maze ו- paradise
dionysus לגמרי השיר האהוב עלי בכל הזמנים
אחת השאלות הכי קשות ששאלו אותי בחיים

אין לי תשובה, אני אוהבת מלא שירים שלהם, אי אפשר לבחורר❤
!!!!!!!answer - love myself
זה לחלוטין אחד השירים הכי יפים בייקום!!!!!!!!!
your eyes tell ו the truth untold
make it right
i need u
fake love
הטופ 3 שלי אבל אני גם ממש אוהבת את השירים של כמה מהם לבד כמו promise של ג'ימין ו-so far away של שוגה,ג'אנקוק וג'ין,לא הפסקתי לבכות מהם
גם zero o'clock מדהים
לא יכולה לבחור אחד אבל
make it right
paradise
magic shop
dionysus
on
blood sweat & tears
we are bulletproof: the eternal
black swan
love maze
idol
house of cards
21st century girl
louder than bombs
ugh!
home
the truth untold
answer: love yourself
filter
epiphany
mic drop

ויש עוד הרבה שלהם שאני מזה אוהבת אבל עדיף שהרשימה הזאת לא תהיה ארוכה מידיי חוח
לא אפשרי מבחינתי לבחור אחד.
אבל אם אני חייב אז..
your eyes tell
thv