11 תשובות
קרביץ
דלתא
שואל השאלה:
צחוקים עם קרביץ
אנונימית
fix
לקרביץ יש אחלה תחתונים
תודה
זה בן או בת ששאול? ואם זה בן אז משולשים או בוקסר ואם זה בת אז משולשים או חוטיני? או גם וגם? תעשו לי לייק על התגובה כשאתם עונים אם זה בן או בת
שואל השאלה:
בת, חוטיני
אנונימית
אפרודיטה
אם יש לך כסף אפשר גם להזמין משהו יקר של ויקטוריה סיקרט
אם את טחונה אז את יכולה מויקטןריה סיקרט או קלווין קליין ובכל מקרה יש מפיקס, אמריקן איגל אבל קצת יקר ויש גם דלתא(לפחות פעם היה לי יש משם והם ממש נוחים) ואניה אני לא בטוחה שככה קוראים לזה
אני בעיקר קונה או מfix או מהחברת בת של אמריקן איגל (arie או איך שלא כותבים את זה)