6 תשובות
תמיד את הסכנה של האינפקציה אבל זה ממש יפה:)
וכן זה יתאים <3
לא כ"כ רואים את השפתיים, אז אי אפשר כ"כ לדעת..
ולא נראלי שבכלל יש סיכונים.
את יפה אבל לא יתאים לך לדעתי.. אני לא אוהבת שאנשים עם סטייל של פריק שעושים פירסינג.
והסיכונים זה נסיגת חניכיים בגיל מאוחר יותר.. (עם העגיל נוגע בחניכיים)
נסיגת חניכיים/אינפקציה
וכן
שואל השאלה:
עגיל חישוק לא עושה נסיגת חניכיים?
כן דווקא יתאים למה לא:)
יש אפשרות שתהיה אינפקציה אבל פשוט תחטאי טוב טוב.
עוד דבר שיכול לקרות זה נסיגת חניכיים, שזה יקרה לך בסופו של דבר בגלל שזה עגיל בפה. אבל זה יכול לקחת הרבה זמן. כדי למנוע את הנסיגה לדחות אותה כמה שאפשר פשוט שימי עגיל מסיליקון או חישוק.