12 תשובות
לביבי!! כי הראש הממשלה היחיד שנורמאלי וטוב לכולם
שואל השאלה:
אבל תסביר למה
אבל תסביר למה
איילת שקד
כי היא יפה כמו נסיכה
כי היא יפה כמו נסיכה
אנונימי
ימינה כי הגיע הזמן להנהגה חדשה אחרי שראינו שהנוכחית כבר כושלת, והוא היחיד מכל המתמודדים עם אג'נדה מצע ותכניות לעתיד בזמן שכל השאר מתעסקים בשטויות של כן ביבי לא ביבי. מכל היושבים בכנסת יש מעטים מאוד שבאמת עשויים מהחומר של מנהיגים, ובנט אחד מאלה שכן, החל מהתכניות שלו לכל בעיה שעומדת על הפרק ועד יחסי החוץ המדהימים שלו, הוא התראיין כמעט בכל גוף תקשורת חיצוני וייצג את ישראל בצורה מדהימהה, ומעבר אני תומכת בדעות שלו
אמרתי למה
ט
כי הם לא מפחדים מהרשע שיש בארץ
אני אישית לא תומך בכלל בממשלה אבל זה הכי פחות גרוע שיש
כי הם לא מפחדים מהרשע שיש בארץ
אני אישית לא תומך בכלל בממשלה אבל זה הכי פחות גרוע שיש
שואל השאלה:
יקירי לרשום שהוא היחיד ו נורמלי והטוב לכולם זה לא הסבר^
יקירי לרשום שהוא היחיד ו נורמלי והטוב לכולם זה לא הסבר^
האמת שכן גם^^ ציונות הדתית הם הכי אידיאולוגיים מכל השאר ועליהם בעיקר אפשר לסמוך שישמרו את ערכי הימין ולא בערך
הציונות הדתית
אין לי מה להסביר כלכך האגנדה שלהם מדברת לעקרונות שלי
אין לי מה להסביר כלכך האגנדה שלהם מדברת לעקרונות שלי
אנונימי
אני לא יודעת למי הייתי מצביעה, אבל בטוח שלא לביבי ובן דביר
אנונימית
אם הייתי יכול הייתי מצביע בנט
הפוליטיקאי היחיד שמקיים את ההבטחות שלו
הפוליטיקאי היחיד שמקיים את ההבטחות שלו
יש עתיד