התחברות
הרשמה
אני עוד שנתיים כנראה אתגייס וכשאני חושבת על זה אני ממש בלחץ בבקשה תרגיעו אותי....
11 במרץ 2021, 17:05
הרגעה
לחץ
צבא
צה"ל
בכי
תשובה אחת
תרגעי יש לך עוד שנתיים.
מ
מסטולה שמאלנית
באותו הנושא:
אבא שלי אומר לי שאני יהיה בגיל 18 כנראה שאני אתגייס לקרבי ואני לא רוצה ...
מה הקטע שנועה קירל תקבל מלא העדפות ויחס מיוחד וכשאני אתגייס יתייחסו אלי חרא כמו כולם?
כנראה שלא אתגייס וגם לא אוכל להתנדב לצבא ואני מבולבלת לגבי העתיד, יש כאן כאלו שהיו/ נמצאים במצב שלי?
למה במראה אני נראה טוב וכשאני פותח סלפי אני נראה מכוער?
אני אתגייס שנה הבאה בספטמבר כנראה ...
כנראה לא אתגייס בגלל
זה הגיוני שאני הולך להתקלח אני נראה סבבה וכשאני יוצא אני לא נראה סבבה?
אם נולדתי ב18.10.2001 (אני עכשיו בכיתה י, נשארתי שנתיים בגן) קבלתי צו ראשון אתמול, באיזה תאריך אתגייס?
אם אתגייס באוגוסט 19 ואשרת שנתיים ו-8 אז אשתחרר ככל הנראה באפריל 2022?
כשאני אתגייס, יש סיכויים שאני אראה אנשים שלמדו שנה מעליי בבית ספר?
אני כנראה אתגייס ליחידת יהל"ם,זה טוב?