6 תשובות
בבית ספר מרגישה קצת חרדה
בריאות נפשית (חרדות חברתיות ודיכאון קליני)
חסר לי חברים
בריאות נפשית (חרדות חברתיות ודיכאון קליני)
חסר לי חברים
אנונימית
אני כאן רק לומר שאם לילד בכיתה ז יש חרדות משהו דפוק בחברה שלנו
שואל השאלה:
יש איזה שהוא מבוגר שהיה יכול לעזור לך אבל הוא לא עזר לך מסיבות כאלה ואחרות?
מה עוזר לך להתגבר?
יש איזה שהוא מבוגר שהיה יכול לעזור לך אבל הוא לא עזר לך מסיבות כאלה ואחרות?
מה עוזר לך להתגבר?
אנונימית
חברים שכרגע אין לי. גרוע. גרוע. חברים בעיקר.
אנונימית
-אני חושבת שהיועצת מאוד עזרה לי להתמודד עם החרדות כשזה קרה בתוך בית הספר. את האמת שהמחנכת ובית ספר היה ממש טוב והם מאוד עזרו לי.
-כיום אני מרגישה הרבה יותר טוב וזה לא קורה יותר, פעם כשזה קרה לא רציתי בכלל ללכת לבית ספר והרגשתי לבד בהתחלה ושזה מקום לא בטוח אבל עכשיו אני מאוד אוהבת אותו
(זה קרה בכיתה ז')
-כיום אני מרגישה הרבה יותר טוב וזה לא קורה יותר, פעם כשזה קרה לא רציתי בכלל ללכת לבית ספר והרגשתי לבד בהתחלה ושזה מקום לא בטוח אבל עכשיו אני מאוד אוהבת אותו
(זה קרה בכיתה ז')
אנונימית
1. היה עוזר לי להתגבר על זה בעיקרון החברים וגם להגיד לי מילים מעודדות ומחזקות
2. איך אני מרגישה בבית ספר- אני מרגישה די בסדר, לפעמים קצת קשה לי אבל כן אני למדתי להתרגל לזה
3. הבריאות הנפשית שלי חד משמעית הרבה יותר טובה ממה שהיה לפני חצי שנה ואני גאה בזה, אבל אני עדיין לא משהו
4. חסר לי אהבה, כאילו יש לי אהבה אבל אני תמיד מרגישה לבד לא משנה מתי ועם מי, רק אנשים כמוני יבינו את זה.
מקווה שתרגישי טוב כמה שיותר בקרוב
תמיד פה בשביל לדבר
תישארי חזקה אוהבת אותך❤
2. איך אני מרגישה בבית ספר- אני מרגישה די בסדר, לפעמים קצת קשה לי אבל כן אני למדתי להתרגל לזה
3. הבריאות הנפשית שלי חד משמעית הרבה יותר טובה ממה שהיה לפני חצי שנה ואני גאה בזה, אבל אני עדיין לא משהו
4. חסר לי אהבה, כאילו יש לי אהבה אבל אני תמיד מרגישה לבד לא משנה מתי ועם מי, רק אנשים כמוני יבינו את זה.
מקווה שתרגישי טוב כמה שיותר בקרוב
תמיד פה בשביל לדבר
תישארי חזקה אוהבת אותך❤
באותו הנושא: