5 תשובות
הלוואי שזה לא היה ככה, הייתי רוצה ללמוד כלכלה והתנהלות נכונה למציאת עבודה למשל, אבל יש כמה מקצועות שכן יעזרו כמו אנגלית, עברית (למי שרוצה להיות עורך דין למשל) וכימיה למי שרוצה להיות מדען
כי הבית ספר נותן לך אתגרי חשיבה שמפתחים את המוח, ללמוד לחיות כולנו נדע בסופו של דבר, נכון יש דברים שהיו יותר פראקטיים שנלמד אותם וזה היה יותר מכין אותנו לעולם הגדול, אבל גם לדעת לפתח מחשבה וללמוד דברים שיכולים לעזור לך במקצוע שכנראה תעסוק בו בעתיד זה משהו חשוב ויעיל.
לצערנו מערכת החינוך עוד לא מאה אחוז.
לעתיד אם תרצי להיות מוכרת את צריכה את הבסיס למתמטיקה אוו לאוניברסיטה כל הדברים שלמדת בבית ספר יהיה שם וזה יקדם אותך
תשובה פשוטה לשאלה מורכבת (או ההפך)

בית הספר היה מותאם ללפני 150-200 שנים עם המהפכה התעשייתית, שלימדה וחינכה את התלמידים להיות פועלים או שכירים טובים, לדעת לפתור בעיות פשוטות (כמו במתמטיקה), לדעת קרוא וכתוב, לדעת משמעת עצמית (הגעה בזמן, לשבת בלי להפריע, לדבר באצבע, להקשיב בשיעור) וכו'

לצערנו יש מלא דברים שצריך לתקן בעולם, לא רק מערכת חינוך, ודברים זזים לאט ובדלאי!!

כולנו יודעים שצריך לשנות, השאלה מי מרים את הכפפה ומעלה תוכנית להתאים את המערכת הלימודית לילדי ה121!!! סופית!!!