7 תשובות
כן תמחקיי
כן!
למה כן? אחלה אפליקצייה
אנונימית
חחחחחח
בדיחה טובה אנונימית
בדיחה טובה אנונימית
אנונימי
נופפ
כןןןןןןןן
אם זה הגיע למצב שבו את מכורה, כדאי לך מאוד למחוק את האפליקציה הזו
באותו הנושא: