22 תשובות
לא ללכת
טיפ לחיים - כשיש לך הזדמנות לא ללכת לבית ספר, תנצלי אותה.
אנונימי
ללכת.
שואל השאלה:
אני בוכה אמלה , סבבה אני אנצל
אני בוכה אמלה , סבבה אני אנצל
שואל השאלה:
טוב סליחה המורה אני אלך
טוב סליחה המורה אני אלך
כמו שצריך.
אל תלכי
טיפ נוסף - אל תקשיבי למורים.
אנונימי
כן? אתה ממש גאון.
אם יש אדם אחד ששווה לך להקשיב לו, זה למורה שאוהב את התלמידים שלו.
אם יש אדם אחד ששווה לך להקשיב לו, זה למורה שאוהב את התלמידים שלו.
דיברתי עלייך, אתה מורה, לא מקשיבים לך
אנונימי
אתה אנונימי, לא משנה מה אני- אתה מתחתיי.
הכאבת, אבל אתה מורה זה לגיטימי
אנונימי
לילה טוב אלוף.
חח אוהב אותך הכל בצחוק
אנונימי
ברור, בגלל זה הוספתי את האלוף.
האלוף הזה מאיים
אנונימי
תראה שבלי האלוף זה יותר מאיים:
לילה טוב.
זה פשוט לילה טוב עצוב
אנונימי
טוב אחי, קח:
לילה טוב וחלומות פז יא נסיך פרסי.
לילה טוב וחלומות פז יא נסיך פרסי.
גמרתי
אנונימי
פחדתי שזה יהיה גיי מידי, טוב לא נורא.
תהנה לך.
תהנה לך.
באותו הנושא: