היי מי שמבין פה בשלטי סוני 4 אשמח אם תיראו פירוט .
היי לכולם השלט שלי מתפקד כראוי אבל הג'ויסטיק שלL3 לא עובד לי אז פירקתי את השלט ואי אפשר להגיע לאזור של הגויסטיקים אשמח שתעזרו לי (למי שיש את הידע בזה ) ואם אפשר להגיע לאזור של הגויסטיקים
12 במרץ 2021, 04:15
תשובה אחת
למה שתפרק את השלט אם אתה לא מבין בדברים האלה? אתה יכול להרוס אותו עוד יותר. אגב, בשביל דברים כאלה יש אחריות