9 תשובות
נראה נחמד
זה ממש בסדר לכתוב ככה. כל הכבוד :)
כן זה ממש חמוד! וכל הכבוד אלופה
אה ומזל טוב
כן למה לא
ומזל טובב
ומזל טובב
שואל השאלה:
להשאיר את האימוגי של הלב?
ותודה:)
להשאיר את האימוגי של הלב?
ותודה:)
אנונימית
אני הייתי כותבת תאמת בלי הלב אם להיות כנה
זה סבבה דווקה ומזל טובבd:
מזל טוב!!!
באותו הנושא: