10 תשובות
ממש לא מאוחר מדי
לא מאוחר, לדעתי תתחילי, הם ממש טובים
אף פעם לא מאוחר מדי
הספרים האלה הם הדבר הכי טוב שיש!!! ברור שתקראי!!
ממש לא אני בת 20 וכמה חודשים וכמוך משהייתי בגן ראיתי הארי פוטר תמיד ראיתי את הסרטים ורק בחודש האחרון התחלתי לקרוא את הספרים .
ממש לאא אף פעם לא מאוחר מידיי להארי פוטרר!!!! גם בגיל 70+ זה עדיין יהיה כיף לקרוא
אין דבר כזה מאוחר מדי להארי פוטר, תקראי!
הספרים האלו זה באמת הדבר המדהים ביותר שאי פעם קראתי
הספרים האלו זה באמת הדבר המדהים ביותר שאי פעם קראתי
לא תתחילי
לא, אף פעם לא מאוחר מידיי
ממש לא מאוחר. זה מדהים
באותו הנושא: