3 תשובות
פשוט חכי שתעברי את תקופת הקורס והטירונות
בסדיר יותר טוב
תאמיני לי זה יעבור לך
לא כל אחת אהבה להראות ככה בטירונות או בקורס
אנונימית
אבל כולם מסביבך ככה בתקופה הזאת של הטירונות.. לא מסתכלים על זה. אם ממש באלך את יכולה להצר זה לא כזה יקר מכיר כאלה שעשו את זה לטירונות של חודש והחזירו. ולגבי הכובע אם זה ממש מפריע יש בשקם כובע טמבל תקין חדש שנראה טוב את יכולה לקנות