6 תשובות
גם אני הייתי כמוך,במשך הזמן זה יעבור לך
אנונימית
איאפשר להפסיק את זה בגלל שזה התרגשות של משהו שממש טרי ויש נורא התלהבות משני הצדדים, זה יעבור עם הזמן.. אני יודעת שאני יותר קטנה ממך אבל היה לי גם חבר וגם אני הייתי בדיוק ככה ועם הזמן זה התפוגג
שואל השאלה:
אבל הוא לא ככה וזו זוגיות ראשונה של שנינו
אנונימית
בדרך כלל בנים לא מראים את זה או בכלל משהו שממש טרי כדי לא לצאת "מתלהבים" זה נורמלי ממה שאני יודעת.. אין לך ממה להילחץ בטוח שהוא גם ככה ופשוט מסתיר
שואל השאלה:
לא הוא לא
אני פשוט בטוחה בזה גם אם הוא לא מראה אתזה.

הוא מתרחק מימני אם כבר , הוא מוזר כזה
אנונימית
אולי הוא לא בשל עדיין או מרגיש לחץ מהמצב, תנסי לדבר איתו על זה אולי זה יעזור לך ואפילו לשניכם . מקווה בשבילך