4 תשובות
תדברי איתן על זה
הייתי במקום הזה ושלישייה זה ממש רעיל ממליצה לך לאט לאט להתרחק מהן ולהקיף את עצמך בסביבה טובה ואנשים שיעריכו אותך
ממליצה להתרחק עם הזמן תמצאי לך חברות חדשות והזמן יעשה את שלו ואם החברים המשותפים שלכן מחליטים לנתק איתך קשר אז הם אפסים
בהצלחה :)
בהצלחה :)
אני רואה לאן זה מוביל. אחח שלישיות כמה שזה רעיל... אם זה ממשיך ולא נעים לך תתרחקי לא יעזור כלום תמיד שלישייה זה סיפור שלא נגמר עם כל הקושי זה הפיתרון היחידי
באותו הנושא: