3 תשובות
שואל השאלה:
אז שלפחות ינעצו d: חבל שנועצים רק שאלות דפוקות
אז שלפחות ינעצו d: חבל שנועצים רק שאלות דפוקות
אנונימי
כלום לא אישי
שכל אחד ינעץ מה שבאלו
שכל אחד ינעץ מה שבאלו
אולי אתה שואל שאלות שהתוכן בהן סתמי או לא מעורר עניין, ואולי אתה לא עונה לאחרים - אז אחרים לא מהר רוצים לענות לך. אינטרנט זה כמו בחיים - אם אתה רוצה לקבל יחס, תתן יחס. תפרגן, תענה ותראה איך אחרים עונים לך באמת מכל הלב. אבל במקביל חשוב שתנסח את השאלה שלך - שאחרים יבינו מה אתה באמת רוצה לשאול. בהירות ומעורבות - זה העניין