3 תשובות
שואל השאלה:
אז שלפחות ינעצו d: חבל שנועצים רק שאלות דפוקות
אנונימי
כלום לא אישי
שכל אחד ינעץ מה שבאלו
אולי אתה שואל שאלות שהתוכן בהן סתמי או לא מעורר עניין, ואולי אתה לא עונה לאחרים - אז אחרים לא מהר רוצים לענות לך. אינטרנט זה כמו בחיים - אם אתה רוצה לקבל יחס, תתן יחס. תפרגן, תענה ותראה איך אחרים עונים לך באמת מכל הלב. אבל במקביל חשוב שתנסח את השאלה שלך - שאחרים יבינו מה אתה באמת רוצה לשאול. בהירות ומעורבות - זה העניין