התחברות הרשמה

זה הגיוני שאח שלי אוטיסט אבל בקושי אפשר להבחין בזה??

פשוט הוא בלי רגישות, אין לו שום חשיבה רגשית.. הכל אצלו נורא אטום וחכם, גם יש לו iQ מאוד מאוד גבוה וזה כאילו בא על חשבון דברים אחרים, הוא גם ממש לא חברותי ורגשי
13 במרץ 2021, 21:51
אוטיזםאוטיסטיםאחים    
5 תשובות
כן זה הגיוני
א
אהבלה בתחפושת
הרצץ האוטיסטי רחב מאוד וכל אוטיסט נמצא במקום אחר
א
אהבלה בתחפושת
הגיוני
ט
טוןפל
הגיוני
מ
מטורף ביותר
הגיוני
ב
בלונדי_
באותו הנושא:
הגיוני שאני ממש מתעצבנת שאנשים משתמשים באוטיסט כעלבון?
זה הגיוני שאני אוהב את זה שאני אוטיסט?
זה הגיוני להפוך לאוטיסט?
זה הגיוני שחתולים יהיו אוטיסטים?
הגיוני שאני אוטיסט?
הגיוני להיות מחונן וגם אוטיסט?
הגיוני שאני ממש אוהבת לכתוב אבל בקושי קוראת?
וואו באמת אפשר להבחין עכשיו שחצי מהאתר פרש.
למה אומרים שלאוטיסטים יש קושי לשמוע קולות?אני לא אוטיסט וגם לי קשה.
נראה לכם הגיוני שמישהו אוטיסט אומר שכל הבנות האוטיסטיות מפגרות ואני רוצה מישהי נוראמלית? הוא באצמו אוטיסט..
יש פה אוטיסטים שנמצאים רק בקושי על הקשת האוטיסטית?