4 תשובות
נה את נשמעת סבבה לגמרי
נראה לי שמי שאמר לך את זה ממש ממש טומטןם כי את נשמעת לי בחורה מהממת ואם מישהו אומר לך את זה רק בגלל התחביבים שלך או איך שאת מתלבשת אז שיתבייש כי אנחנו ב2021!!
אנשים אוהבים לדבר זה כל מה שהם יודעים לעשות זה ולנשום
1. אל תקשיבי לכל מה שאומרים לך כי יהיו עוד מלא אנשים כאלה בחיים שלך אם תקשיבי לכולם זה לא יגמר
2. ארסית זה לא קללה
3. הייתי רוצה להיות חברה שלך. לפי מה שרשמת פה למעלה את בן אדם מדהיםם