11 תשובות
על תפר
כן
אם אתה מפר בידוד אני אלשין עליך אישית
אני לא צוחק
אני לא צוחק
אנונימי
כן ופשוט אל תפר בידוד
אם את לוקחת את הטלפון איתך אז הם רואים
אם את לא לוקחת טלפון הם לא יכולים לדעת
אם את לא לוקחת טלפון הם לא יכולים לדעת
שואל השאלה:
אה אז סבבה אני פשוט אשאיר תטלפון בבית
אה אז סבבה אני פשוט אשאיר תטלפון בבית
יש שוטרים בחוץ ועוקבים אחריך בטלפון
אנונימי
למה להפר? אם תדביק ומישהו ימות זה על המצפון שלך
שואל השאלה:
אין אני לא חולה אבל ואי אפשר להישאר בבית שבועיים שלמים
אין אני לא חולה אבל ואי אפשר להישאר בבית שבועיים שלמים
אני נשארתי חודשיים אז אתה יכול שבועיים
אנונימי
הם עוקבים אחרי הטלפון שלך והם באים לעשות ביקורי בית
מדבר אחד שהיה בבידוד חמש פעמים
מדבר אחד שהיה בבידוד חמש פעמים
באותו הנושא: