4 תשובות
אם את מעוניינת בזוגיות לדעתי כדאי שתגידי לו את זה, אין הרבה מה להפסיד
ממשיכים להתאהב ורואים לאיפה זה זורם
אומרים לו
שואל השאלה:
שלחתי לו לפני כמה שבועות הודעה וזה מה זה לא זרם ומה זה התבאסתי ואני לא מסוגלת לשלוח שוב אני פשוט לא מסוגלת כי אני רואה אותו בביהס (הוא שנה מעליי) וזה פדיחה אם שוב פעם השיחה תתקע או משהו אתם מבינים. הוא ממש מוצא חן בעייני ואני פשוט מחכה שמשהו טוב יקרה ולא קורה כלום
הוא כנראה ביישן מידי, הוא גם לא פעילל בכלל לא מעלה שום דבר של עצמו
והוא כן עוקב אחרי ועושה לייק כשאני מעלה תמונה אבל זה עוד כלום מבחינתי וזה מבאס אותי ואני לא יןדעת מה אפשר לעשות במצב כזה
שלחתי לו לפני כמה שבועות הודעה וזה מה זה לא זרם ומה זה התבאסתי ואני לא מסוגלת לשלוח שוב אני פשוט לא מסוגלת כי אני רואה אותו בביהס (הוא שנה מעליי) וזה פדיחה אם שוב פעם השיחה תתקע או משהו אתם מבינים. הוא ממש מוצא חן בעייני ואני פשוט מחכה שמשהו טוב יקרה ולא קורה כלום
הוא כנראה ביישן מידי, הוא גם לא פעילל בכלל לא מעלה שום דבר של עצמו
והוא כן עוקב אחרי ועושה לייק כשאני מעלה תמונה אבל זה עוד כלום מבחינתי וזה מבאס אותי ואני לא יןדעת מה אפשר לעשות במצב כזה
אנונימית
באותו הנושא: