התחברות
הרשמה
צריכה את עזרתכם, בנוגע לפירסינג.
אז ככה, אני מתלבטת אם לעשות ספטום באף(אבל הבעיה היא שיש לי עגיל באף, בצד..) או לעשות עגיל בבטן.
מה עדיף? מה יותר יפה?
14 במרץ 2021, 16:50
ביטחון עצמי
עצות
התייעצות
תשובה אחת
לא יפה 2 עגילים באף
בבטן זה מאוד כואב ויש זיהומים אבל יותר יפה לדעתי
ט
טיפשה עם תעודות (:
באותו הנושא:
צריכה את עזרתכם שוב בנוגע לשמות.
עזרה בנוגע לפירסינג
אני צריכה עזרה (בנוגע לחבר שלי)
בנים, בנות כנסו אני צריכה עזרה בנוגע בנים!(כן גם עזרה מבנים תעזור)
שאלה בנוגע לפירסינג
אני צריכה עזרה בנוגע לשיער.. אני כבר מיואשת
בנוגע לפירסינג רק למי שמבין בבקשה
אני צריכה עזרה...בנוגע לבנים
בנות אני צריכה עזרה בנוגע לפורים
אני צריכה עזרה בנוגע לבגדים של מסיבת הסיום....
אני צריכה עזרה זה בנוגע אליי ולחברות הכי טובות שלי.