10 תשובות
יום ראשון תפוחי אדמה
יום שני תפוחי אדמה...
כל מה שנגמר ב"לעך"
לא משנה מה אני אעשה סבתא שלי איכשהו תכניס לזה גפילטע פיש ואני לא סובלת את זהה!!
מרור
^אשכנזים לא אוכלים קטניות, וזה די מקטין את האפשרויות
שואל השאלה:
אין לנו הרבה אפשרויות אז אני רוצה רעיונות כי בדרך כלל כל החג אני אוכל רק מצה עם שוקולד ):
אנונימי
מוצרי חלב, פירות, ירקות. ביצים, בשר, דגים.
אדם רעב וסקרן, תירס - זה קטניות.

למה אתה נכנס למגרש שהוא לא שלך?

מילא היית מבין (מדין ת"ח) מה נקרא "קטניות" - אז אתה יוכל לענות, בלי קשר לעדה שלך...
אדם רעב וסקרן, תירס - זה קטניות.

למה אתה נכנס למגרש שהוא לא שלך?

מילא היית מבין (מדין ת"ח) מה נקרא "קטניות" - אז אתה יוכל לענות, בלי קשר לעדה שלך...
גפילטע (איכ איך אפשר לאכול את זה רק מלחשוב על זה אני נגעל) תפוח אדמה בשר עוף דגים חלב גבינה כל הפירות והירקות וגם כל שאר הדברים שהם לא קטניות או חמץ (למרות שאני לא מבין למה הם לא אוכלים קטניות כי כעקרון הסיבה היא בגלל שפעם היו שמים את הקטניות ואת החמץ באותם שקיות אבל כיום זה שונה...) אה והכי חשוב מרק עוף בלי תבלינים כן זה נשמע מגעיל אבל המחנך של אח שלי אמר שזה יותר טעים ממרק עם תבלינים (כששמעתי את זה רציתי להתפוצץ מצחוק חחח)