9 תשובות
לא מבין בפסתנר אבל לא נשמע רע אז כן
אנונימי
נהדר!
אני בטוח שכל הבנות רוצות שתעשה בהן כרצונך!
וואו מעולה
אם הבנתי נכון זה השיר "רוצה שלום"
יפה
אבל תוסיף קצת רגש
כמה זמן אתה מנגן?
אתה מוכשר,
ואוו יפה מאוד
יותר טוב ממני זה בטוח
מאוד יפה.