12 תשובות
תעשי איתו סיבוב כשהמשפחות נפגשות ותראי איך הוא מתנהג.
שואל השאלה:
כבר עשינו בשבת הוא היה עם אבא שלי ושאל אותו שאלות על כל מיני דברים בזמן שהיינו בטיילת ואני ממש מחבבת אותו שהלכתי לקרוא לו מהבית שיבוא אלינו עם אח שלו אז הוא חייך אלי והיה ביישן כזה ולא יודעת אני ממש רוצה להכיר אותו יותר
כבר עשינו בשבת הוא היה עם אבא שלי ושאל אותו שאלות על כל מיני דברים בזמן שהיינו בטיילת ואני ממש מחבבת אותו שהלכתי לקרוא לו מהבית שיבוא אלינו עם אח שלו אז הוא חייך אלי והיה ביישן כזה ולא יודעת אני ממש רוצה להכיר אותו יותר
אנונימית
תבקשי מההורים שלך שתיפגשו יותר ולאט לאט תתקרבו
תנסי לפתח שיחה וליצור קשר עין הרבה זה מושך
שואל השאלה:
מה אני אגיד לההורים שלי תגידו להם לבוא כדי שאני אראה את הבן שלהם בושות
מה אני אגיד לההורים שלי תגידו להם לבוא כדי שאני אראה את הבן שלהם בושות
אנונימית
לאא תגידי להם שהם נחמדים בואו ניפגש איתם
שואל השאלה:
דרכים אחרות ? זה מפדח אותי
דרכים אחרות ? זה מפדח אותי
אנונימית
אם אתם כב ר נפגשים תנסי לדבר איתו כזה כן לא יודעת
בפעם הבאה שתדברו תנסי למצוא משהו שמעניין את שניכם ויש לכם שיחה עליו שתוכלו להמשיך גם בווצאפ.
למשל את יכולה לשאול אותו על מוזיקה ולדבר איתו על זה.
נגיד תגידי לו שיש לך אחלה פלייליסט לשלוח לו שאת חושבת שיתאים לו או עם שירים שהוא חייב להכיר ושהוא ישלח לך.
אחרי שתקבעו את זה יהיו לכם את המספרים אחד של השני וגם תפתחו שיחה על המוזיקה ומשם על עוד נושאים.
למשל את יכולה לשאול אותו על מוזיקה ולדבר איתו על זה.
נגיד תגידי לו שיש לך אחלה פלייליסט לשלוח לו שאת חושבת שיתאים לו או עם שירים שהוא חייב להכיר ושהוא ישלח לך.
אחרי שתקבעו את זה יהיו לכם את המספרים אחד של השני וגם תפתחו שיחה על המוזיקה ומשם על עוד נושאים.
^ זה יכול להיות גם עם סרטים ואז תשאלי אותו אם הוא ראה סרט מסוים שאת אוהבת ואם הוא יגיד לא תגידי לו שהוא חייב לראות ואז תקבעו לראות אותו יחד או שוב, שלחו אותו בווצאפ אחד לשני.
אם הוא מכיר, תפתחי שיחה על הסרט ומחשבות שלכם עליו.
אם הוא מכיר, תפתחי שיחה על הסרט ומחשבות שלכם עליו.
שואל השאלה:
אבל מה אני אבוא לו כזה איזנ מוזיקה אתה אוהב
אבל מה אני אבוא לו כזה איזנ מוזיקה אתה אוהב
אנונימית
את יכולה לשאול כזה "יצא לך לשמוע את האלבום החדש של ....?" או משהו.
אני מניחה שאתם כן מחליפים קצת מילים.
אני מניחה שאתם כן מחליפים קצת מילים.
באותו הנושא: