8 תשובות
איכות המשחקים
השלט
ההבדל היחידי שבאמת משנה זה המשחקים האקסלוסיביים לכל קונסולה
שואל השאלה:
מה הכי טוב? בכולם יש פורטנייט? בלעכס
אנונימית
אין הכי טוב זה לפי העדפה שלך
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
סוני עדיף לדעתי
ההבדלים מינוריים בין ה2 זה תלוי בהעדפה לשלט, אם לחברים יש גם וכו'
מכשיר שונה
^הצחקת אותי.

xbox וplaystation הן 2 קונסולות שונות.
לכל אחת יש מפרט שונה(חומרה), משחקים בלעדיים שונים, ממשק שונה, מנויים שונים, ועוד.
השוואה בין הps5 לxbox series x:
1. מפרט- 2 הקונסולות מאוד חזקות מבחינת מפרט. על הנייר הרושם אומר שהseries x יותר חזק, אבל בפועל הssd של הps5 יותר ממפצה על ההבדל הקטן במעבד, מה שהופך את הps5 ליותר חזק ברגע שיצאו משחקים שמותאמים אליו כמו ratchet and clank rift apart.
2. משחקים בלעדיים-זה ידוע שplaystation לא רואים ממטר את xbox מבחינת המשחקים הבלעדיים שלהם. חוץ מhalo, forza וgears of war לxbox אין בלעדי מיוחד, מה גם שכם מה שכן יש להם אפשר לשחק במחשב עם חומרה יותר חזקה.
לעומת זאת, הבלעדיים של פלייסטיישן נחשבים למשחקים מהטובים בשוק, מgod of war וhorizon zero dawn, לuncharted וthe last of us, ועד למשחקים יותר מותאמים לילדים כמו ratchet and clank וbugsnax. רוב הבלעדיים של פלייסטיישן זוכים בפרסי משחק השנה באופן שוטף.
חוץ מהבלעדיים, רוב המשחקים יוצאים ל2 הקונסולות, כמו פורטנייט.
3.ממשק-זה כבר עניין של טעם אישי.
4.מנויים- לכל קונסולה 2 מנויים משל עצמה, מנוי אונליין ומנוי סטרימינג.
מנוי אונליין הוא המנוי שמאפשר גישה לאונליין במשחקים, ונותן בכל חודש מספר קטן של משחקים חינם. באופן חד משמעי מנוי האונליין של פלייסטיישן, ps plus יותר טוב משל xbox, games with gold. באופן גורף ps plus מביא משחקים הרבה יותר טובים, חלק גדול מהם הוא גם מהבלעדיים שדיברנו עליהם מקודם. גם מבחינת מחיר plus יותר משתלם, בהנחה וקונים אותו למשתמש אמריקאי ולא ישראלי. בנוסף, לבעלי ps5 וplus יש גישה בחינם לספרייה ענקית של המשחקים הטובים ביותר שיצאו לps4.
מנוי סטרימינג הוא מנוי שפועל כמו נטפליקס-בוחרים משחק מספריה ענקית, והמשחק משודר לקונסולה שלך דרך האינטרנט, וחלק מהמשחקים שם ניתן להוריד. במידה ומשחקים דרך האינטרנט חייבים חיבור טוב ומהיר לאינרטנט. מהבחינה הזו המנוי של xbox, gamepass יותר טוב משל פלייסטיישן, ps now. בגייםפאס יש כמות של משחקים מעולים, שאת רובם המוחלט ניתן להוריד. בnow לעומת זאת אפשר להוריד רק משחקי ps4, ומשחקי ps3 ניתן רק להסטרים, ובמידה והחיבור לאינטרנט לא טוב המשחק יתנתק הרבה.

בגדול, באופן כללי לplaystation יש הרבה יתרונות מאשר לxbox, במיוחד לגיימרים שמעדיפים משחקי סינגל מאשר מולטי עם חברים.
החיסרון המרכזי של xbox הוא פשוט-הם כבר לא משווקים את הקונסולה. מאחר וכל המשחקים הבלעדיים שלהם יוצאים אוטומטית בהשקה לגייםפאס, ואפשר לשחק בגייםפאס במחשב עם חומרה יותר חזקה, מה שהופך את הxbox למיותר.
בנוסף בגלל שהם מנסים להתאים גם את המשחקים החדשים לדור הנוכחי במקום לנצל את הדור הבא, הקונסולה החדשה בכלל לא מנוצלת כמו שצריך.

השאלה האמיתית שצריכה להשפיע על קניית קונסולה היא פשוטה-מה את/ה מעדיפים לשחק? אונליין עם חברים, אונליין בלי חברים, או סינגל?
במידה ואונליין עם חברים, צריכים לקנות את אותה הקונסולה.
אונליין בלי חברים-xbox
סינגל-playstation