3 תשובות
קבל שיטה משהו טוב, לוקח מסטיק לועס לועס לועס עד שניהיה רח, ואז בעזרת הלשון והחלק העליון שבתוך הפה אתה מנסה לעשות צורה של פיתה כמה שאפשר , מצמיד לשיניים את הפיתה דוחף טיפה עם הלשון ואז פשוט נושף כמו לנפח בלון
את עוטפת את הלשון במסטיק ונושפת החוצה אין לי שמץ כל כך איך מסברים אבל ככה בערך
הלואי שאדע
באותו הנושא: