6 תשובות
אני חושבת ששני הצדדים צריכים לקבל חופש ביטוי במידה שווה..
החיסון טוב מאוד ומי שחושב שלא מסתמך על תאוריות קונפירציה מחורטטות
אז צריך למנוע מאנשים כמוך להפיץ את דעות שלהם אבל מה לעשות יש את חופש הביטוי
אז צריך למנוע מאנשים כמוך להפיץ את דעות שלהם אבל מה לעשות יש את חופש הביטוי
שואל השאלה:
hello20, יש לך הוכחות שזה חרטוט?
hello20, יש לך הוכחות שזה חרטוט?
אנונימי
כן, אני גם בעד שאנשים יתחסנו. אבל עם זאת אני לא חושבת שזה בסדר אם זכות חופש הביטוי של האנשים שאינם בעד החיסון הייתה נשללת.
שואל השאלה:
noya, מכבד. באמת... תסבירי את זה ליוטוב, ולכמה פורומים באינטרנט...
noya, מכבד. באמת... תסבירי את זה ליוטוב, ולכמה פורומים באינטרנט...
אנונימי
תודה רבה, אני שמחה לשמוע :)
באותו הנושא: