10 תשובות
אמרתי למורה מזל טוב על זה שהיא בהיריון אבל היא לא הייתה
יש לך סמארק באף
אמרתי לחברה שלי כי היא כל הזמן לא מקנחת את האף שלה וזה מגעיל
אכלתי מוצרים מהחי ותמכתי בגריסת אפרוחים זכרים, וחלק מהם אפילו שורדים ופשוט מדממים למוות, זה הדבר הכי שטותי שעשיתי
אנונימי
כל דבר שעשיתי בחיי היה חסר טאקט בכנות
אנונימית
יש ככ הרבה אבל מה שקרה לי בדיוק לפני איזה שלושה ימים זה היה שהייתי באזכרה של סבא שלי ואז כל פעם אמרו לי לאכול(כי היה אוכל שם וזה)ולא רציתי ואז אמרתי מול כולם "סליחה באמת שאני לא אוהבת אוכל של הלוויות"ויצא מצב לא מכבד כזה חחח
בכיתה ה למישהי מהכיתה שלי היו חצקונים ואמרתי לה "וואו יש לך מלא חצקונים, אפשר לפוצץ?"
אומרים לי שאני ממש חסרת טאקט כי אני אומרת את האמת לאנשים בפרצוף אבל אני לא אשמה אני פשוט אומרת הכול אבל נראלי שפשוט דיברתי בקול ואמרתי לחברה שלי יאו את חושבת שזה שמאחורינו חתיך?! וכן זה נראלי חוסר טאקט.
אבל בכללי אני אומרת את האמת לטוב ולרע.
אני פשוט לא שולטת בזה כי אני רגילה להגיד הכול.
הייתי במשמרת במדא ואמרתי למטופלת לפתוח עיניים והיא הייתה עיוורת
אמרתי לילדה הומואית הייתי בת 10
אממ אני לא יודעת אם זה כזה חסר טאקט אבל היה משהיא שהכינה אוכל...
אז אמרתי "אני לא רוצה זה לא טעים לי"
אנונימית