40 תשובות
תראי אנימות שמחות יותר
אל תקשיבי לבילי אייליש
שואל השאלה:
חחח זה לא יעזור
ורוב האנימות שראיתי היו שמחות אין קשר לזה
ראיתי גם עצובות ברור, אבל זה לא קשור
חחח זה לא יעזור
ורוב האנימות שראיתי היו שמחות אין קשר לזה
ראיתי גם עצובות ברור, אבל זה לא קשור
אנונימית
וגם כדאי לבדוק עם מומחה, אני גם חושבתי שהייתי בדיכאון.
תנסי להיזכר מה עשית שעשה אותך שמחה לפני האנימה ותחזרי לשם
שואל השאלה:
מה קשור גלוטרי
אני בכלל לא מעריצה של בילי אייליש היא בכלל לא הסגנון שלי
מה הקשר דפ
מה קשור גלוטרי
אני בכלל לא מעריצה של בילי אייליש היא בכלל לא הסגנון שלי
מה הקשר דפ
אנונימית
אז אממ
אולי תעשי עוד דברים שעושים אותך שמחה חוץ מאנימה
אולי תעשי עוד דברים שעושים אותך שמחה חוץ מאנימה
שואל השאלה:
תפודים סגולים
לפני האנימה הייתי ריקה
לא היו לי תחביבים, כלום.
הרגשתי ריקנות כזאת..
תפודים סגולים
לפני האנימה הייתי ריקה
לא היו לי תחביבים, כלום.
הרגשתי ריקנות כזאת..
אנונימית
שואל השאלה:
אין כאלה לול
כל התחביבים שלי קשורים ליפן או לאנימה
אין כאלה לול
כל התחביבים שלי קשורים ליפן או לאנימה
אנונימית
תמצאי תחביב חוץ מזה
למשל אפייה, ציור, ספורט, לשיר, לרקוד
למשל אפייה, ציור, ספורט, לשיר, לרקוד
שואל השאלה:
ניסיתי את זה בעבר..
זה לא מספק אותי כמו אנימה
זה מרגיש לי ריקני ונורמי ואני לא יודעת אני פשוט מרגישה כאילו אין לי משמעות
ניסיתי את זה בעבר..
זה לא מספק אותי כמו אנימה
זה מרגיש לי ריקני ונורמי ואני לא יודעת אני פשוט מרגישה כאילו אין לי משמעות
אנונימית
תפני אלי בפרטי אני חושבת שאני יכולה לעזור
נו אז זה אומר שהאנימה היא לא הגורם לדיכאון אלא שהיה לך דיכאון לפני כן
שואל השאלה:
לא..
לפני זה לא הייתי מדוכאת.
פשוט במחשבה לאחור זה מרגיש לי ריקני ונורמי
לא..
לפני זה לא הייתי מדוכאת.
פשוט במחשבה לאחור זה מרגיש לי ריקני ונורמי
אנונימית
אולי תשלבי בין אנימה לתחביבים?
למשל לרקוד לצלילי פתיחים של אנימה
להכין אוכל מאנימה וכו'
למשל לרקוד לצלילי פתיחים של אנימה
להכין אוכל מאנימה וכו'
שואל השאלה:
yashiro nene
תודה אבל כבר כתבתי שאלות כאלה בעבר וניסו לעזור לי פה אנשים בעבר וזה סתם לא עזר
תודה בכל מקרה
yashiro nene
תודה אבל כבר כתבתי שאלות כאלה בעבר וניסו לעזור לי פה אנשים בעבר וזה סתם לא עזר
תודה בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני כבר משלבת את זה
אבל זה לא מםסיק את הדיכאון המחורבן הזה
חחח אני כבר משלבת את זה
אבל זה לא מםסיק את הדיכאון המחורבן הזה
אנונימית
ריקנות היא סימפטום של דיכאון
אבל אם לדעתך חיים נורמליים זה חיים ריקים אולי כדאי שפשוט תשני את התפיסה שלך
יש המון יופי בחיים גם אם הם לא כוללים בתוכם אנימה ויפן
פשוט צריך למצוא אותו
אבל אם לדעתך חיים נורמליים זה חיים ריקים אולי כדאי שפשוט תשני את התפיסה שלך
יש המון יופי בחיים גם אם הם לא כוללים בתוכם אנימה ויפן
פשוט צריך למצוא אותו
בת כמה את?
הבאנימה יש מסרים לא רגילים ....מתוחכמות עמוקות ומעוררות הרבה מחשבה הגיוני שבן שחושב יותר מדי יהיה בדיכאון או חרדה....
הבאנימה יש מסרים לא רגילים ....מתוחכמות עמוקות ומעוררות הרבה מחשבה הגיוני שבן שחושב יותר מדי יהיה בדיכאון או חרדה....
תראי אנימה שממש תקפיץ אותך
כמו וואן פיס למשל
כמו וואן פיס למשל
שואל השאלה:
ראיתי כבר לול
ראיתי כבר לול
אנונימית
שואל השאלה:
ואני בת 13 בכיתה ח
ואני בת 13 בכיתה ח
אנונימית
אממ
אולי גינטאמה?
אולי גינטאמה?
שואל השאלה:
ראיתי
ראיתי כל אנימה שתחשבי עלייה
אני מכורה קשות
ראיתי
ראיתי כל אנימה שתחשבי עלייה
אני מכורה קשות
אנונימית
הממ
מה לגבי פיירי טייל?
מה לגבי פיירי טייל?
שואל השאלה:
גם ראיתי לול
גם ראיתי לול
אנונימית
האנאקו קון?
שואל השאלה:
כן לול
אני מזהה את התמונה שלך:)
כן לול
אני מזהה את התמונה שלך:)
אנונימית
יאי
אולי sk8 the infinity?
אולי sk8 the infinity?
שואל השאלה:
אני בפרק 5
אני בפרק 5
אנונימית
את יכולה לראות מלא אנימות שמחות ומצחיקות d:
הוו
רקי הכי חמודד
אולי תשחקי במשחקי אנימה?
רקי הכי חמודד
אולי תשחקי במשחקי אנימה?
שואל השאלה:
מה אני אמורה לעשות?
זה הדבר היחידי שמביא לי הנאה..
אני אוהבת את זה ככ הרבה ואני לא יודעת מה אני אעשה בלי זה
מה אני אמורה לעשות?
זה הדבר היחידי שמביא לי הנאה..
אני אוהבת את זה ככ הרבה ואני לא יודעת מה אני אעשה בלי זה
אנונימית
כן .
כע, אנימה הוא מקור לדיכאון אצל הרבה אנשים בעיקר בגלל התוכן שמעבירים...
שואל השאלה:
אני כבר משחקת במשחקי מחשב של אנימה-_-
למאו מצטערת על הטרחה
אני כבר משחקת במשחקי מחשב של אנימה-_-
למאו מצטערת על הטרחה
אנונימית
הכל טוב חח
תשחקי במשחקי דייטים כאלה של אנימה זה טוב (mystic messenger לדוגמה)
תשחקי במשחקי דייטים כאלה של אנימה זה טוב (mystic messenger לדוגמה)
שואל השאלה:
טוב ננסה:)
תודה
טוב ננסה:)
תודה
אנונימית
הגיוני....
אבל אמרת שגם מלפני אז זה לא בעיית השורש...
דיכאון זה מילה יותר קשה להגיד( זה מחלה) אולי דיכדוך וריקנות ...
אבל אמרת שגם מלפני אז זה לא בעיית השורש...
דיכאון זה מילה יותר קשה להגיד( זה מחלה) אולי דיכדוך וריקנות ...
תלוי מה ראית אם ראית בזרק וכחול מושלם ואנימות פסיכולוגיות כאלו זה סבבה
אנונימי