6 תשובות
תנצלי את זה עד שתביני מה את מרגישה
תהיי בטוחה במה שאת מרגישה קודם, תני לעצמך זמן . זה מבלבל.
ממשיכים לחיות, דברים כאלה קורים. תחשבי עם עצמך אם את רוצה להמשיך איתה. ואם את לא יודעת אז תגידי לה, אני בטוח שהיא תבין אותך
שואל השאלה:
אבל, אין לנו בעיה עם זה.. זה פשוט, נראה לנו רגיל כזה.. אבל בשבילי זה לא
אנונימית
פותחים את הנושא
תקשיבי אם תשארי יותר כנה איתה ככה יהיה יותר טוב