7 תשובות
אל תשני כלום, תדעי לקבל את עצמך ואם אומרים שאת מהממת כנראה שזה נכון.
שואל השאלה:
כן אני די שטוחה ..
אנונימית
אני בטוחה שאת מהממת :) ואם אנשים אומרים שאת יפה אז כנראה הם יודעים מה הם אומרים ;) אם את מרגישה שאת רזה מידי אז בטוח שאני לא יכולה להגיד לך תאכלי אבל אני יכולה ללכת ליועצת משקל היא עוזרת בכל מה שקשור למשקל, אני למשל מעל המשקל שצריך להיות וגם אני לא מרגישה בנוח עם המשקל שלי אבל אני מאמינה שאם יש משהו שאני לא מרגישה לגביו בנוח אני יכולה לשנות והיום אני קיבלתי החלטה שאני מתחילה להתאמן :) אז אני מקווה שתקבלי גם החלטה שתעשה בשבילך רק טוב ושתוכלי להרגיש איתה בנוח ושתהיי גאה בך גם עכשיו וגם אחרי החלטה ואני פה בשבילך בפרטי 3>
אני אישית לא מסכימה עם "גם רזות יכולות להתלונן לפעמיים" אני יחסית רזה וממש לא מרגישה טוב עם הגוף שלי, אבל מעולם לא אמרתי את זה לאף אחד וברור שלא התלוננתי כי לא משנה למה שאני חושבת יש בנות במצב הרבה יותר גרוע ממני- זה לא מכבד כלפיהם להתלונן ואני לא הייתי רוצה שיעשו לי את זה

סליחה שזה נשמע תוקפני, לא בכוונה
איזה שווים אנונימים שמתחיחים עם אנונימיות
שואל השאלה:
חח אנונימי אני אקח את זה כמחמאה כן
אנונימית
שואל השאלה:
14
אנונימית