10 תשובות
ירצח אותו סתם סתם
כלום, אם להיות כנה לא נראה לי אני אשים לב
זה בעיקרון ממש לא יפה כי יש אנשים שאין להם אפשרות להתחסן בגלל משהו רפואי אבל אני גם לא יעשה כלום אז..
מוריד לו תחולצה
אנונימי
עד כמה שאני נגד החיסונים האלה, וחשוב שזה מאוד לא יפה לכתוב דבר כזה על אנשים שיש לו סיבות טובות לא להתחסן - לא אעשה לו כלום. בחירה שלו מה לעשות. ה' ישלם לו על הוצאת שם רע.
אבל אם זה היה מישהו שהיה אפשר לדבר איתו - הייתי מנסה להביר לו שזה ממש לא יפה לרשום דבר כזה, ויש סיבות לא להתסחן, וגם אם הוא לא מסכים עם זה, שיכבד את הדעות של אלה שהם נגד החיסון בגלל אותן סיבות.
אבל אם זה היה מישהו שהיה אפשר לדבר איתו - הייתי מנסה להביר לו שזה ממש לא יפה לרשום דבר כזה, ויש סיבות לא להתסחן, וגם אם הוא לא מסכים עם זה, שיכבד את הדעות של אלה שהם נגד החיסון בגלל אותן סיבות.
אנונימי
לא חסרים אנשים שמחפשים צומי - אני לא מתרגשת
אתאכזב מאוד מאוד
כלום שיהנה
הייתי מרגישה תסכול מאוד חזק, אולי אפילו הייתי באה ומעירה על זה.
בתור מישהי שהתחסנה ומעודדת את הסביבה שלה להתחסן כמה שיותר, אני יודעת גם להכיל ולהבין עמדה שונה משלי. אדם שלא מתחסן, יש לו עמדות וטענות. חלקן לגיטימיות יותר, חלקן פחות.
בשביל לעודד אנשים להתחסן באמת, צריך לדעת לקיים דיון מעמיק ומכבד.
אין לאף אחד את הזכות להסתובב עם חולצה שכזו. הייתי נעלבת בשביל החברה שלנו ובשבילי, שאנשים כאלו הולכים לידי.
בתור מישהי שהתחסנה ומעודדת את הסביבה שלה להתחסן כמה שיותר, אני יודעת גם להכיל ולהבין עמדה שונה משלי. אדם שלא מתחסן, יש לו עמדות וטענות. חלקן לגיטימיות יותר, חלקן פחות.
בשביל לעודד אנשים להתחסן באמת, צריך לדעת לקיים דיון מעמיק ומכבד.
אין לאף אחד את הזכות להסתובב עם חולצה שכזו. הייתי נעלבת בשביל החברה שלנו ובשבילי, שאנשים כאלו הולכים לידי.
nkgrier, תודה רבה, מעריך.
נ.ב. אני מתנגד החיסונים, ומשדלת להפיץ חומר נגד החיסונים אבל אין לי בעיה לדון בשיח מכובד. המטרה שלי - זה לדבוק באמת, ולא לקדם שום אג'נדה.
שמח שיש אנשים גם מהצד השני. מכבד אותם ומעריך אותם. הם עושים לי טוב בלב.
נ.ב. אני מתנגד החיסונים, ומשדלת להפיץ חומר נגד החיסונים אבל אין לי בעיה לדון בשיח מכובד. המטרה שלי - זה לדבוק באמת, ולא לקדם שום אג'נדה.
שמח שיש אנשים גם מהצד השני. מכבד אותם ומעריך אותם. הם עושים לי טוב בלב.
אנונימי
באותו הנושא: