3 תשובות
יפה לדעתי
יפה
אני עונה תכ'לס, הזהרת כנות!
הכתיבה עמוסה מידי בתאורים, הכיוון לא ברור הפואנטה נסתרת
על מי את מדברת, למי את פונה - מה את רוצה להגיד - המסר לא ברור
רואים שיש לך כישרון עם מילים - אבל יש יותר מידי עומס.
המלצה חמה - להחליט על מה השיר, למי מדברים
מי הדובר ומה הפואנטה

לנסות להגיד הכל בהרבה יותר קצר
וכמובן להחליט מראש אם יש חריזה או אין

סליחה אם יצא קשוח, אבל הכוונות טובות וזה הבסיס לכל כתיבה
לכתוב את הרעיון שלך בהכי מדויק ועם כמה שפחות מילים ועומס
טווח הקשב של אנשים לשיר הוא קצר, אם זה לא מעניין
הם מפסיקים בשורה השלישית