6 תשובות
אני קונה בסביבות 90-100 בדרכ
בתכלס זה לא העניין של הכסף זה כמה את משקיעה
שואל השאלה:
200 שקל זה סבבה? או שזה קצת מידי או הרבה מידי?
אני רוצה לקנות לה שעון כי שלה נהרס
ולא בא לי להגזים מידי או להתקמצן... בא לי שזה יהיה סבבה ולא מוקצן
אנונימית
חמוד אבל שעון מושקע לא עכשיו מהסופר
שואל השאלה:
ברור ברור
אנונימית
מתנה צריכה להיות מושקעת לא יקרה