13 תשובות
אתה לא צריך לשאול את זה.
לא אמורים לתכנן נשיקה, זה קורה לבד
כשמגיע הרגע הנכון.
שואל השאלה:
איך זה מביך אותי
אנונימי
ממליצה לך לחכות קצת שלפחות היא תרגיש בנוח עם זה, לא כולן רוצות להתנשק על הדייט הראשון, תכבד אותה. תן לזמן לעשות את שלו אין מה למהר...
אנונימית
טעות
מגיע הרגע הנכון וזה פשוט קורה, זה יכול להיות מביך אולי אבל ככה זה בנשיקה ראשונה
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו ידידים ממש טובים ויצאנו היום למסעדה ודיברנו איזה שלוש שעות והיא בדרך כלל מציעה אבל לא יודע אם היא רוצה בכלל או שהיא תזיז אותי וזה יהיה מהיך
אנונימי
שואל השאלה:
איך לדעת אם היא בקטע?
אנונימי
אתה חושב שהיא בקטע שלך?
שואל השאלה:
לא יודע תאמת
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי בעיה גם סתם לסטוץ אפילו אבל לא יודע
אנונימי
אני לא חושבת שאתה מבין מה זה סטוץ...
איך אתה מדבר על זה אם אפילו לנשיקה אתה לא מוכן עדיין? לאן אתה ממהר? אתה עוד צעיר.
1. בני כמה אתם?
2. אתה בטוח שאתה לא פרנדזון בשבילה?
3. אתה מבין שזה יכול לפגוע במערכת היחסים שלכם אם אתה תעשה דברים לא מתאימים?
4. יש סיבה לנשיקה?
5. אתה באמת אוהב אותה או סתם חרמן? (לפי זה שכתבת סטוץ עם ידידה ממש טובה שלך אני מאמין שאתה מאונן לפחות פעמיים ביום...)
בכל מקרה לדעתי קודם תסגור עם עצמך כמה דברים כי יש אנשים שלא באותו ראש כמו שלך (סקס וזהו) כי נראה שאתה מוכן להסתפק גם בסטוץ ולא משו מעבר איתה... מה אני אגיד לך בהצלחה בבחירות שלך;)